Hosta

Helst av allt skulle jag vilja ta en nap. Men det finns inte riktigt tid till det. Mår inget vidare. Hostar och har huvudvärk och det känns som jag har feber.
Min värdmamma tycker jag ska gå till doktorn. Men jag vill vänta och se. Tänker att lite svenskt godis kanske kan hjälpa. För bättre måste jag bli, ikväll ska jag nämligen lägga alla barnen själv och då behövs energi.

Energi har det gått åt idag. Alla barnen hemma så det har inte varit så många lugna stunder. Förutom när jag sa att det var vilodags, då fick jag ca 2 minuters lugn och ro! Man får ta vad man får.

Nej, om jag skulle öppna medicinburken och se om några salta fiskar och sura nappar kan hjälpa mig!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se