Lördag

Idag har jag inte gjort mycket. Var perfekt väder för en promenad. Här hos oss är det plussgrader och snön smälter snabbt bort. Men någon promenad blev det inte. Jag lyssnade på min kropp som känner sig väldigt trött. Försökte spela lite tennis på Wii men då blev jag yr och andningen blev inte den bästa. Så det är VILA som gäller den här helgen.

Istället blev det scrapbooking, så nu vet jag vad jag har att göra. Plus ett par månader framåt. Jag är på januari förra året och hela tiden händer det nya saker och man tar nya kort. Ett evighets projekt helt enkelt.

Och snart kallas jobbet. Ska jobba kväll. Det gillar jag! Man stressar i ett par timmar för att få alla barnen i säng men sen kan man njuta av sin middag framför den stora tv:n i ett tyst hus.

Hoppas ni har en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Louise - The world from my perspective

Hahaha va fasiken Mathilda!!

Nu skickade jag au pair mail till dig...för det kan ju du behöva..Hahaha



Hoppas du blir frisk snart. Jag tänker på dig.

I vilken årstid, år är du i på scrapbookingen?

Jag gjorde inte NÅGOT de tre månaderna jag var hemma i Sverige. Tyvärr...



Kram Louise

2010-01-16 @ 23:37:01
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se