Mathilda och jag leker ihop den här helgen

Nu sitter jag här i Mathildas famn. Vi har movienight med popcorn. Så mysigt! Jag ÄLSKAR popcorn! Resten av min familj är på bröllp så Mathilda tar hand mig den här helgen. Vi har haft en bra dag idag. Imorgon har Mathilda lovat mig att vi ska åka till shoppingcentret och köpa pretzels. Jag ville åka dit idag men hon sa nej, hon sa att det var stängt. Men det gick jag inte på, så jag sa: "Noo, it´s not closed, it´s open". Men hon lovade att vi ska dit imorgon.
Vi åt kinamat till kvällsmat och jag åt ALL min mat! Mathilda sa att jag var såå duktig!

Nu känner jag att jag börjar bli trött så Mathilda ska lägga mig snart. Vi har det så mysigt ihop. Som jag brukar säga till Mathilda när jag ger henne en kram: "I love you soo much!"
När jag har somnat tror jag att Mathilda ska sätta på en film och njuta av lugnet.

God natt!!

/ Mathildas minsta värdbarn. Fast så liten är jag inte. Jag är en stor tjej!







Kommentarer
Postat av: Louise - The world from my perspective

Haha Mathilda, du måste ju vara den bästa au pairen som någonsin har funnits på denna gjord. Att lära lilltjejen prata OCH skriva så mycket svenska är fantastiskt.

Kan du inte lära henne: Jag tyckte den där Louise var lite konstig när hon var här. Hon vet inte hur man leker med barn"



Då blir jag glad. :)



Bra att du träffade en RIKTIGT doktor. jag är orolig för dig här borta i Turkiet förstår du väl.

Min värdfamilj är förresten katoliker. eller Roman Catholic, om det är något annorlunda..Hm..

Nåja, lite skillnad från kristna men ungefär same same.

Är dina kristna eller katoliker?



Saknar dig! Kram

2010-01-31 @ 19:26:12
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: anonym3

Haha, vad gulligt!

2010-01-31 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se