One week

Kan inte förstå att en hel jobbvecka redan har gått. Oj, tiden verkligen springer iväg.
Det har varit en vecka fylld med jobb och sjukdomar. Men också med mycket kramar, pussar, mys och bus.
De är så härliga mina barn!

Det finns inget bättre än att höra den minsta säga mitt namn. Som idag när och kastade armarna runt halsen på mig och gav mig en stor kram och sa "Mathilda, mathilda, mathilda" på det underbaraste sättet som bara hon kan.

Eller när pojken berättar alla sina härliga historier om allt möjligt. Idag när jag satte mig i bilen för att ta dem och simma så sa han " Are you ready kids? aj aj captain! I can´t hear you!" Så charmig!

Eller när 6 åringen ger mig kramar. När vi satt och lade pussel häromdagen tittar hon upp på mig och säger: "I love you Mathilda". De orden är de vackraste som finns!

Eller 7 åringens kommentar som jag skrev i senaste inlägget. Det finns inga ord för hur mycket det värmde.

Mina älskade barn. Jag har saknat dem! Och jag ska njuta av varje dag som är kvar tillsammans med dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart!

2010-01-09 @ 10:01:18
Postat av: Johanna

sv: Vad roligt! :) Jag åker den 15 februari, så jag kommer till värdfamiljen den 19:e! Längtar otroligt mycket för att få åka. Hur många svenska au pairer är ni i området? :)



Kram,

Johanna

2010-01-09 @ 15:25:40
URL: http://johannaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se