Snart helg, snart match

Idag är det torsdag vilket betyder att det snart är fredag vilket betyder att det snart är helg! Känns extra skönt för den här veckan är det mycket jobb och mycket som händer. Plus att jag inte mår på topp, igår mådde jag bra men idag känner jag mig febrig. När ska detta sluta??

Dock ser jag fram emot helgen så otroligt mycket. En slapp lördag och på Söndag beger jag mig till älskade New York City. Som jag har saknat den staden. Dessutom ska jag träffa Cecilia och vi ska pricka av en av de sakerna jag verkligen velat göra under min tid här i USA. Nämligen se på NBA basket i Madison Square Garden.
Så på söndag tar vi plats på arenan för att heja på The Knicks!
Åhh det ska bli så kul! A little dream that comes true!


Kommentarer
Postat av: mathilda

åh va häftigt!! Det är verkligen något jag skulle vilja göra också..

men är inte biljetterna galet dyra??

2010-01-22 @ 09:56:07
Postat av: Feben

Oh du kollade pa the knicks spela mot lakers va? Den matchen ville jag också gå hihi! Nästa ggn kanske :P

2010-01-25 @ 00:02:43
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se