Söndag kväll

Åhh vad filmen var bra! Vill se den snart igen!
Hade en mycket mysig middag ikväll med familjen. Mycket god mat och hela familjen åt tillsammans. Så trevligt!
Även idag, precis som igår, hade jag den minsta i knät när jag åt. Hon klättrade ner från sin stol och kom över till mig och ville sitta i mitt knä. Min älskade unge, klart hon fick det! Hon är bara så söt! Hon är så söt och go och vill bara mysa och kramas.

Nu ser jag på "Desperate Housewives". Har missat typ 8 avsnitt men jag hänger med ganska okej.

Sen blir det sängen. Imorgon ska jag jobba morgon. Sen ska jag vara barnvakt åt en annan familj. Var barnvakt åt dem i februari förra året. Då var lillkillen 6 månader så jag gissar att han har växt en hel del nu. Fick precis veta att hans storasyster inte kommer att vara där vilket känns riktigt skönt för då behöver jag inte komma på en massa aktiviteter utan bara ta det som det kommer.
Men lite nervös är jag i alla fall!

Sen ska jag till kyrkan med hela familjen för att den äldsta ska göra något. Vet inte riktigt vad men de ville ha med mig. Det blev jag glad för. Sen blir det jobb och sen blir det au pair möte.
Full rulle imorgon alltså. Så då behövs en god natts sömn.

Så jag säger God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se