Susan Boyle

Jag kan inte säga att jag visste så mycket om Susan Boyle. Pappa och mamma lät mig lyssna på en låt hon sjöng och ett klipp på henne. Sen har jag ju läst lite i tidninar och så.
Men ikväll när jag slötittade på tv:n så var det en dokumentär om henne och jag fastnade i den. Man kan ju inte annat än säga att hennes historia är inspirerande och häftig. Kan inte riktigt hitta rätt ord. Men vilken historia det är. När hon går upp på scenen och man ser juryns och publikens hånskratt när de ser henne. Jag ryser när hon tar ton och alla tappar hakan och reser sig upp och applåderar. Jag ryser!
Och jag kan inte annat än hålla med. Hon sjunger vackert!
När dokumentären var slut började den om igen, och jag såg den, igen.




 



















Kommentarer
Postat av: Louise - The world from my perspective

Haha jag insåg det. Men det är helt hopplöst att ens hitta något om lön på deras sida. Satt en timme och letade information som jag behövde...tillslut var det bara att googla.

Haha

När ska du träffa Zac Bolton då? Haha

På tal om det, såg nummer 1 en dag här i turkiet...på turkiska.

Förutom låtarna, dem var på engelska och jag kunde sjunga med hahahha

2010-01-10 @ 17:25:56
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se