Tisdag

Vilket väder! Igår var det 50 F och man fick en känsla att det snart var vår. Och nu tittade jag precis ut genom fönsret och det snöar helt plöstligt en massa. Vilka skillnader!

Jag börjar jobba snart igen. Mest av allt hade jag bara velat legat i sängen idag. Mår inte alls bra. Förkylning och det känns som att jag har feber och det tar på krafterna att bara stå.
Men nu när jag börjar jobba blir jag ensam med alla fyra och jag ska se till att de får mat i sig plus att de kommer i säng när det är läggdags. Det tar på krafterna när man är frisk så det kommer att vara extra jobbigt idag. Något som är positivt är att barnen är trötta, så de ska i säng tidigt. Men är de trötta så innebär det tjafs innan de väl ligger i sängen. Men jag intalar mig att detta kommer att gå bra!


Nej, dags att bege sig ner till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

Mitt namn är angelica och är 18 år så går ut gymnasiet till sommaren.

Jag sitter och funderar på hur det skulle vara att åka till USA som Au pair. men jag har jätte svårt att bestämmt mig. så jag är lite fundersam. Men hur kommer det sig att du valde att bli au pair?

Hoppas du svarar på mitt inlägg :)

Tack i för hand.!

2010-01-27 @ 16:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se