Twilight boken

Jag vill inte säga det, me jag är sjuk IGEN. Nu är det huvudvärk och förkylning som har drabbat mig och jag känner mig febrig. Min värdmamma börjar bli orolig på riktigt. Jag är mest arg och trött på att vara sjuk. I sex veckor i rad har jag varit sjuk. Det är en lång tid, och det tar på krafterna att vakna upp varje morgon och inte känna sig pigg och frisk.

Trots förkylning och huvudvärk så hade jag en jättebra dag igår. Men det berättar jag om senare.
Nu har jag rast och ska lägga mig i sängen och läsa. Har börjat läsa "Twilight". Även om jag vill det eller inte så är jag helt inne i boken och vill bara läsa mer mer mer.






Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se