Wii

Idag visade min äldsta tjej spelet Wii. Har spelat det en gång tidigare hos deras kusiner och då tävlade jag och min värdmamma i bowling.
Hon visade mig och sen var de tvungna att åka. Tack för hjälpen sa jag och så spelade jag själv i ca 45 minuter till. Det var inte tanken men det var så kul! Det blev både bowling, tennis, golf och baseball. Men tennis blev favoriten. Så roligt! Detta kommer jag att göra oftare.

Annars har det varit en slapp dag. Men det har varit skönt, har suttit läänge och laddat upp bilder till bloggen osv. Sånt som tar en väldans tid. Men jag har samtidigt lyssnat på musik och bara slappat. Pratat med mamma och pappa på skype har jag också gjort. Och ätit godis, det är ju trots allt lördag!  
Sedan blev det som sagt middag på "Friday´s" med min värdfamilj. Trevligt och gott! Den minsta ville sitta i mitt knä och äta och det fick hon. Till min glädje åt hon jättebra!
Mycket trevligt slut på en lugn och skön dag!

Hoppas ni haft en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ofta åker du in till Manhattan ? :)

2010-01-10 @ 17:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se