Bon Jovi

Blev hemskjutsad efter nöjesparken. Sprang på toa och bytte om. Sen satte jag mig i bilen åkte till SPAC (en kosertarena).
Kom fram halv nio och det var så himla mycket folk. Som tur var har jag fina vänner som var där tidigt och hade fått bra platser. Slog mig ner hos dem och inväntade bandet. Befann mig i mycket trevlig sällskap.
De kom på scenen och jublet visste inga gränser.
Jag kunde ca 3 sånger med Bon Jovi, jag gick mest för att det var en kul grej och så nära från där jag bor. Men oj, så bra det var. Helt otroligt bra! Jag förvandlades till ett stort fan. Låtarna var så bra, riktigt fina ballader också.
Och ja, vad ska jag säga. Bon Jovi är mina nya idoler. De var så bra!
Bäst av allt var när de framträdde "It´s my life". Vilket drag i publiken. Så häftigt!
Jag är så glad att jag gick!




















It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se