Lake George, Au pair möte och Thaimat

Igår spenderades den soliga dagen i Lake George. Det blev att titta på vattenskidåkning, lek vid stranden, hopp från klippa (var så nervös att jag skakade, men kan min värdmamma så kan jag).
En mycket bra dag! Älskar Lake George, hoppas att jag aldrig kommer att ta den utsikten förgivet.















Åkte hem och det var Au Pair möte. Mitt sista. Det gjorde mig ledsen, inte för att jag tycker om mötena jättemycket utan mer för att detta var ett steg som verkligen visade att det närmade sig "slutet". Usch!

Efter mötet åkte några tjejer till en Thairestaurang. Vi åt jättegod mat och hade så trevligt!
Träffade en ny svensk au pair, Marielle, hon var jättetrevlig! Hade en jättetrevlig kväll med härliga vänner!





Sa hej då till Oma, eller "vi ses" som vi hellre ville säga. Kommer att sakna henne. En härlig tjej med ett stort hjärta och leende.


Kommentarer
Postat av: matilda

hej!

jag var vid lake georege vid 4th of july så jag vet precis vad du menar med den sjön. Helt fantastisk!! :)

2010-07-14 @ 19:51:24
URL: http://thelifeasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se