Ledig dag idag

Förlåt att jag inte uppdaterat på två dagar. Men jag har varit i full fart ända sen söndags morse. I Söndags var det "The Great Escape" och Bon Jovi (som ni kan läsa om här nedanför) och igår var det Lake George, au pair möte och thairestaurang (uppdaterar om det senare).
Så det har varit full fart men så härligt!

I söndags var jag ledig och hade tänkt fixa och njuta av ett tomt hus. Men då åkte jag ju som ni vet till nöjesparken. Men jag har en underbar värdmamma så hon gav mig ledigt idag. Så jag kan njuta av ett tomt hus och fixa idag istället. Så tacksam! Så nu ska jag inte fastna framför datan utan jag ska vara så EFFEKTIV!

Har ca 6 timmar kvar innan familjen kommer hem igen.
Njuta och fixa blir det då.

Vi hörs senare!
Njut av er dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se