Massa jobb och fix plus bruten tå?!

Forlat annu en gang for dalig uppdatering men dagarna bara springer ivag. Jobbar jag inte sa fixar jag med allt som ska goras och lite till.

Har jobbat pa morgonen och ar nu ledig i ca fyra timmar sa nu ar det fix som galler igen.

Hoppas ni har en bra vecka. Hoppas ni forstar varfor det inte blir sa mycket bloggning.

Ps. Igar slog jag i min lillta i ett bordsben. Det hander ju ibland, men denna gangen slog jag i den sa hart att jag inte kunde ga pa den. Det gjorde sa fruktansvart ont. Den svullnade upp och varkte. Pa kvallen ville min vardmamma att jag skulle aka till doktorn for den kanske var bruten. Men det ville jag inte. Idag kanns det lite battre. Smartan kommer och gar. Men bruten tror jag inte att den ar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni kommer vara ett fint team på resan du och syrran, kolla upp så det finns nån sjukvårdskunnig med på bussen=)

Kram

2010-07-29 @ 20:27:28
Postat av: Veronika-blivande au pair

Hej! Jag kommer till chappaqua, NY den 16 augusti och har börjat kolla lite vad jag kan läsa för kurser på college i usa, jag har för mig att du läst en helg på silver bay, men utöver det, har du pluggat på nåt vanligt college/university? auditade du nån class då? vilka kurser/ämnen har du läst?



många frågor, sorry about that, men hoppas du vill berätta lite hur du gjorde med pluggandet! :)

2010-07-29 @ 21:43:19
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/
Postat av: Petra

Tråkigt! Jag bröt min lilltå för några somrar sedan och det finns inget att göra än att vänta bort det...går inte att gipsa eller nåt, bara äta värkmedicin. Jag kunde "börja gå" rätt så normalt efter en vecka. Hoppas det blir bra fort!

2010-08-01 @ 08:47:24
URL: http://peekstyle.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se