Min Lördag

På förmiddagen åkte jag och min värdfamilj till en Farmers Market. Så kul att gå runt och titta på all frukt och blommor och färskvaror.
Efter det gick vi en sväng i parken. Så härligt! Barnen tog också en tur på karusellen.















Sen fick jag rast. Ja, ni hörde rätt, RAST. Och det var inte innan åtta och inte efter elva. Utan det var mitt på dagen. Det var första gången på över en vecka. Kändes jättekonstigt. Vad skulle jag göra?
Istället för att fixa iordning mitt rum så åkte jag och åt lunch och slappade och läste en skvallertidning. Så skönt!





Ikväll har jag jobbat och varit ensam med alla barnen. Men det gick jättebra!
Barnen åt jättebra till middag och de lades jättebra. När jag hade lagt killen var det tjejernas läggdags. Trodde det skulle gå över tiden men när jag hittade tjejerna hade de gjort sig klara för sängen helt själva. Så glad och stolt blev jag. Älskade barn!
Perfekt kväll!

Snart kommer mina värdföräldrar hem och då ska jag sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se