The Great Escape

I Söndags åkte jag och ett par vänner till "The Great Escape". Ett nöjesfält och vattenpark. Solen strålade och vi hade så kul! Förutom en liten stund mitt på dagen då vi fick solsting och blev trötta och slöa så sprang vi runt och hade jättekul!


























Jag var så nervös inför denna. Man åker rätt ner till denna och så åker man på väggen. Var säker på att jag skulle åka av. Var så nervös. Man kunde åka fyra eller två. Jag åkte med Josefin, kändes säkrast. Precis när vi ska åka ner snurrar ringen vi sitter i runt så jag åker ner i hålet baklänges. Åh vad jag skrek. Den var läskig men så rolig!





En perfekt dag med mycket karusellåkande och bad med härliga vänner.

Men dagen var inte slut än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se