Underbara Lake George

Gårdagen i Lake George var underbar. Det var bad i sjön, båttur och lek på stranden. Kvällen var ett så underbart avslut på det hela. Efter middagen hoppade jag och min värdmamma från berget. Var så nervös innan första hoppet men sen hoppade jag flera gånger. En av kusinerna hoppade också. I sista hoppet skrek min värdmamma och jag och sen simmade vi till bryggan. Det var så härligt! Vattnet var klart och skönt. Solen var på väg ner och glittrade på vattenytan. Och där simmade vi. Jag njöt verkligen av stunden. Underbart!
Sen åkte vi hemåt. Jag och min värdmamma blev så godissugna så när vi såg första bästa affär sprang jag in och köpte lite färdkost. Så gott!














Kommentarer
Postat av: MIssEscobar

OMG!!!! jag har alltid velat åka till usa som au pair.. ferfekt jag ska läsa din blogg :D



Jag har det bara skit här i usa så jag behöver komma bort ett tag men jag har en lägenhet, jobb o allt..

2010-07-19 @ 20:19:52
URL: http://brunettellu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se