Yankee game

Så äntligen fick jag bocka av en sak på min lista som jag längtat efter: Att få se en Yankee match.
Vi pratar alltså om baseball.

Bussen bar av till NYC och den nya Yankee Stadium. Värmen var olidlig, svetten rann och matchen var lång. Men det var ändå kul och häftigt att få ha sett en match. Har verkligen velat göra det.
I början var jag bara varm och trött, i mitten var jag lite uttråkad men i slutet började jag få grepp på reglerna och tyckte det var kul och spännnande. Men oavsett så tycker jag att en match på 3 1/2 timme är för lång.
Kul var det ändå att ha fått se en riktig baseball match, få se Yankees spela. Kändes så amerikanskt. En mycket varm men bra dag!

Låter bilderna få tala nu:
















The Boss - Vet egentligen inte vem han är, men han kallades för "The Boss" och gick nyligen bort.




























Mannen som har fått både Madonna, Kate Hudson och nu senast Cameron Diaz på fall.












Tereze och jag











Kommentarer
Postat av: Ida

Men gud, hur får de plats med en så stor arena i New York?? Var ligger den någonstans?

2010-07-21 @ 20:23:56
Postat av: Cecilia

The Boss är han som gjorde Yankees bra igen typ. Han fick upp värdet på dem jättemkt från nåhon miljon dollar till miljader. Det är vad jag har hört iaf. :P

2010-07-21 @ 23:48:59
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se