Weekend

Hoppas ni har en trevlig lordag. Jag jobbar hela dagen och kvallen da mina vardforaldrar ar pa brollop.
Snart ska vi bege oss till stranden.

Igar hade jag en jattemysig kvall. Traffade Marielle och vi akte in till Saratoga och tittade efter hattar. Vore kul att ha nagon till horseracet imorgon men priset var for hogt for min budget just nu. Framfor allt for en pryl som bara skulle ha anvants en gang. Lite trakigt men men.
Sen satte vi oss pa en uteservering. At god mat och hade trevligt sallskap. Tereze och Laura kom forbi en svang och jag ska hej da till Tereze som ska aka hem. Sa trakigt!
Efter uteserveringen akte jag och Marielle pa bio och sag "Charlie St. Cloud". Den var annorlunda men bra.
Mycket trevlig, kul och mysig kvall. Tack Marielle!
Bilder fran kvallen kommer.

Nu blir det att ta hand om barnen och jag ar 100 % redo att ha kul. Mot stranden!

Idag ar det ocksa exakt en vecka kvar till resan borjar. EN VECKA! Sa forvantansfull! Lite stressad dock men inte sa mycket som jag trodde jag skulle vara. Skont!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se