100 dollar bara låg och dammade

Idag har det varit full fart hela dagen. Men det har varit en mycket bra dag och varm.  

Efter att ha skjutsat den minsta till "skolan" åkte jag och växlade in mina småpengar. Hade ca 700 olika mynt som legat i skålar i mitt rum. Men nu försvann de och ut gick jag med 100 dollar i plånboken. Inte illa!

Sen åkte jag på den minstas avslutning. De dansade och fikade. Gulligt! Diplom fick de också.
Sen blev det affären och sen hem för lunch och lek. Barnen kom hem och jag skjutsade 6 åringen till sin playdate. De hade pool så jag stannade där en liten stund med pojken. Sen hem och fixa och sen hämta upp från playdaten. Hem igen och göra middag, ge barnen mat. Diska, städa och ge barnen bad.
Sen kom min värdmamma hem och det blev fix oxh städ. Sen åt vi! Barnen lades och nu ligger jag själv här.

Det har varit en lååång dag men den har varit bra. Så jag är nöjd!
Snart ska jag se på tv med min värdmamma.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej!

Jag såg din kommentar hos Jenny som skriver om kungligheter.

Jag vill bara säga att jag förstår dig precis, jag har alltid varit jätte intresserad utav kungligheter och dess historia.

Detta bröllop har jag väntat på jätte länge och liksom som du var jag superglad när de förlovade sig och jag kommer gråta massor på lördag. Äntligen får de varandra! De strålar om dem och de ser verkligen jätte kära ut!!!



Synd att du inte kan komma hem, det här är ju dagens med det största D som kan hända för oss kungligt intresserade!



Ha det så bra och jag som sagt förstår :)



MVH Kristina

2010-06-16 @ 12:15:35
Postat av: Sofia

Svar: jag tycker din blogg är en av de bästa au pair bloggaran. Jag har läst många under mina år jag har velat bli au pair. Men några tappar man efter ett tag för dom inte var så bra. Men din blogg är verkligen jätte bra. :)

ja jag åker på måndag. Och det känns lite overkligt nu när jag har väntat sen i februari. :P

Kram

2010-06-16 @ 13:44:53
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se