Jag flyttar

Idag försvinner internet och tyvärr kommer de inte tillbaka tills på tisdag.
Jag ska försöka ta mig någonstans med Internet innan dess men det kommer att vara så mycket nu så jag vill bara förvarna er att jag kanske inte kommer att vara så aktiv.
Detta kommer jag istället att syssla med:

På torsdag FLYTTAR VI! Så de kommande dagarna efter det blir det att styra med flytten och få iordning i det nya huset.

På söndag är det 4th of July så det ska ju såklart firas på något sätt. Hur/var/när är ännu obestämt.



Hoppas ni har förståelse.
Tack kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt med flytten! Lycka till :)

2010-06-30 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se