Jobb denna lördag

Dagen idag har gått undan, den har till stor del mest bestått utav jobb.
Låg och drog mig i sängen imorse så det blev en stressig morgon. Började jobba och hjälpte då till att städa iordning huset till en visning.
Sen blev jag ensam med barnen. Vi åkte först och badade, sen hade vi snack och sen åkte vi till biblioteket. Vi hade kul, jag älskar verkligen mina barn. Såklart var det lite rörigt, men det är ju ändå fyra barn så lite röra får man räkna med.
Åkte hem och plockade upp mina värdföräldrar och vi åkte till "Friday´s" och åt middag. Det var trevligt! Och gott, jag åt räkor och lax med broccoli. Så gott!

Slappade när vi kom hem och sen såg jag lite på filmen "Valentine´s Day" med min värdmamma. Mysigt!

Nu ska jag sova, så jag kan vara effektiv imorgon. Hela dagen idag försvann ju så fort. Imorgon ska jag pricka av mycket på min to do lista. Idag har det regnat hela dagen och imorgon ser det ut att vara likadant. Inte mig emot faktiskt. Då kan jag fixa inomhus utan dåligt samvete.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se