Last Day of School

Idag ar det sista skoladagen for barnen. Forra aret tyckte jag att vi skulle fira det med picknick och sa blev det.
Det tyckte jag aven att vi skulle gora idag. Sa sa blir det!

Nar barnen kommer hem beger vi oss till Saratoga for picknick i parken. Sa harligt! Just nu ar inte vadret det basta men det ar varmt i alla fall.

Nar vi ar dar kommer min vardmamma att visa mig HUSET. Bara utsidan men anda. Ska bli sa kul! Det ar exakt en vecka kvar, har nog inte riktigt fattat det.

Sa det blir en lang men forhoppningsvis bra dag!

Nu maste jag springa. Ska kopa vattenballonger innan jag hamtar den minsta.

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se