Midsommar planer

Igår fick jag reda på att min värdmamma låter mig vara ledig på fredag. Vilket betyder att jag kan göra som jag ville och planerade, nämligen åka till NYC och fira midsommar. Jaa!! Ska bli så himla kul! Som det ser ut nu kommer vädret att bli underbart. Åh, jag längtar!

Tänkte att tågresan är ju ett perfekt sätt att läsa min bok på. Den måste nämligen in till biblioteket innan vi flyttar. Men sen kom jag på att "Twilight" boken väger ju ton och jag kan ju inte gå runt med den hela dagen. Typiskt!
Undrar om de har små skåp på Penn station där man kan låsa in den...

Som sagt, jag längtar till Midsommar!
Vad har ni för planer? Berätta! Det finns ju inget svenskare än Midsommar.

Förra året firade jag den med min värdfamilj. Det var jättekul och väldigt uppskattat! Förra årets Midsommar kan ni läsa om här.




Kommentarer
Postat av: Ferferi i Paris

Hej! Har precis hittat till din blogg och lagt till den på Bloglovin så jag kan börja följa dig Midsommar ska jag tillbaks till Paris en sväng, så tyvärr missar jag den svenska högtiden :(

//Ferferi i Paris

2010-06-22 @ 18:11:15
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: malin

jag ska träffa alla vänner, grilla, äta jordgubbar med grädde och glass och bara njuta (: dra själv iväg i augusti, så får se till att njuta av den sista sommaren!

2010-06-22 @ 18:49:26
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Jag har genom en vän fått en förfrågan att åka som au pair till USA under sommaren, ca 2 månader. Det är en jättebra familj med 2 barn på 10 och 13 år. Är det för kort tid att åka tror du? I och med att jag knappast kommer hinna lära känna någon annan au pair. Eller borde jag ta chansen?



Tack på förhand.

2010-06-22 @ 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se