Min älskade syster fyller år idag!

Idag fyller min älskade syster 19 år. Wow, det känns som att hon snart kommer att gå om mig.

Josefin, jag älskar dig så mycket och saknar dig så det gör ont!
Du har varit min bästa vän ända sen vi var bebisar. Vi hade alltid varandra och lekte allt möjligt tillsammans. Kan komma på mig själv med att sitta och le åt alla lekar vi styrde ihop och organiserade. Hur vi kunde leka i timmar nere i källaren. Och hur kul vi tyckte det var att promenera på lördagseftermiddagarna och köpa lördagsgodis. Ibland kan det där lilla kännas så stort.
Eller när vi sov över hos mormor och morfar och gick upp på morgonen för att överraska dem med kaffe på sängen. Jaa, jag ler när jag tänker på oss två, som barn.
Men jag ler även nu när jag tänker på det vi gjort tillsammans. Alla shoppingturer då vi bara är tvungna att klämma in både fika och mat. Eller helgturen till stranden då vi bodde på vandrarhem och hade så mysigt. Att få uppleva NYC med dig var underbart.
Ja, det är väl ingen överdrift när jag säger att jag har miljoner underbara minnen tillsammans med dig. För att inte tala om alla minnen vi kommer att göra. Kan knappt vänta på att få utforska mer av USA och jag är så lycklig att jag får göra den resan tillsammans med dig.

Du och jag, vi är väldigt lika men vi har också våra olikheter och tycker inte alltid lika om saker och ting. Men oavsett det så finns vi där för varandra och älskar varandra.

Det vill jag att du ska veta. Jag kommer alltid finnas här för dig. No matter what!
Jag älskar dig så mycket och är så glad, stolt och tacksam över att jag får kalla just dig min syster.

Jag hoppas du får en underbar födelsedag. Det är du värd!






Ps. Är det inte lite väl att precis en vecka efter att ha blivit firad som student bli firad igen?! Haha!


Kommentarer
Postat av: Josefin

JAG ÄLSKAR DIG ! det känns som du missat så mycket när du varit borta, och jag saknar dig tok mycket ! Du är världens bästa och jag läängtar tills jag får träffa dig igen ! <3

2010-06-17 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se