Min födelsedag

Tack för alla grattishälsningar. Jag har haft en mycket stressig men bra dag.
De som ska packa åt oss har varit här så det har varit minst sagt rörigt. Blev väckt av sång på morgonen av min värdfamilj. På kvällen kom mina vänner hit och vi åt mat och umgicks. Så trevligt!
Sen sjöngs det för mig på både engelska, svenska, tyska och thai. Tårta åts och presenter öppnades. Så tacksam för allt. Så härligt att få fira den med underbara vänner.
Hade dock önskat att jag kunde firat den lite mer med familjen, men det är ju så stressigt just nu och så kom ju mina vänner. Hade en jättebra dag i alla fall!

Skriver snabbt för jag måste sova. Måste gå upp imorgon och fixa mitt rum så de kan packa ner allting. Det har varit så mycket nu att mitt rum som var snyggt organiserat nu bara är en enda röra. Usch!
Här kommer i alla fall lite bilder.












The Swedish girls


Underbara vänner från världens alla hörn!































Den här ängeln fick jag från min äldsta tjej!


Som sagt, en jättebra födelsedag! Det värmer att ha så många underbara människor omkring sig.
Dock var dagen så stressig att jag inte hann öppna mina presenter från min familj. Men då har jag ju något roligt att vänta på.

Nu tackar jag för mig! Tack!

Kommentarer
Postat av: ellen

Gud vilken fin födelsedag du ser ut att haft, och fina paket!



Grattis i efterskott får jag säga istället :)

2010-06-29 @ 09:02:12
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ferrero Rocher! Din födelsedag måste ha varit som gjord!

2010-06-29 @ 16:22:26
URL: http://gronaelefanter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se