Studentdagen

Ringde min syster för en stund sen för att säga Grattis till studenten. Jag önskade så att jag kunde vara hos henne. Släkt och vänner var där, alla utom jag. Det gjorde ont, och inte blev det bättre när hon började gråta. Så då var det mitt fel att sminket blev förstört. Haha!
Åh, jag önskar så att jag kunde åka hem bara för idag och få vara med henne. Mina vänner ska åka dit och säga hej. Det kommer nog göra min syster glad. Men det gör mig även ännu ledsnare. Jag vill träffa mina vänner också. Jag vill vara där!!!

Så nu tillåter jag mig själv att fälla några tårar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När får vi se bilder från the whalewatching? :)

2010-06-10 @ 18:40:44
Postat av: Pamma och Pappa

Besöket av Klara och Sofia blev mycket uppskattat, även av studentens föräldrar. Ps. Studenten är nu ute och nysminkad.

2010-06-10 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se