Torsdag och snart helg

Denna torsdag har varit lång. Mycket jobb. Avslutningskalas på förmiddagen, lunch och promenad. Sen till shoppingcentret med värdmamman och hela skaran vilket var ett stort jobb. Tur att man kan leka att hissen är en rymdfarkost och när man kommer till andra våningen är man på månen. Det hjälpte.
Sen middag och sen kvällsbestyr med allt vad det innebär.

Efter jobbet tittade Josefin förbi. Jättetrevligt! Vi åt kunglig choklad, bytte bilder och pratade en massa. Så kul och jag är så glad att hon kom förbi. Härligt att bara umgås hemma hos någon också.
Perfekt avslut på denna torsdag!

Imorgon är det fredag och sen helg. Denna helgen kommer att bjuda på sol och 30 grader. Inte dåligt! Sommaren är tillbaka! Dock är jag liite besviken då jag hade gärna haft regn på söndag. Hade inte varit helt fel med regn då jag ska ha min massage och sen hade planerat in en inne fixar dag. Men jag ska ju inte klaga att sommaren är tillbaka. En sak jag har på min to do lista är att läsa den fjärde twilight boken. Så vart gör man det bättre än i en solstol vid poolen.

Det kommer att bli en bra helg!

Kommentarer
Postat av: cajsa

Jaha okej! Ja gud, jag ska fortsätta läsa din blogg. Skitbra! Blir så jävla intresserad, men det är ju tre år kvar så bara att vänta.. Hoppas du trivs och mår bra så ska jag fortsätta drömma! Tack för tipsen också:)



Får jobba på engelskan helt enkelt, kan ju inte bli sämre iallafall;) haha! Kram

2010-06-18 @ 12:52:51
URL: http://cajsalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se