Underbart umgänge

Den härliga lyckokänslan håller i sig. Underbart!
Älskar mina underbara vänner som jag har härborta och igår fick jag träffa dem igen.
Det blev "Cheesecake Factory". Drack en supergod Mangosmoothie och sen delade jag och Josefin på Avocado eggrolls och sen blev det Cheesecake. Så gott!
Och det var hur trevligt som helst, skrattade en massa. Man kan inte må annat än bra när man umgås med dessa tjejer.


Tjejerna med sina smoothies


Jennie - En ny svensk au pair


Jag och Josefin redo för Cheesecake!

Kommentarer
Postat av: Maja

När fick du frågan ifall du skulle förlänga ditt år? Hur många månader hade du kvar av ditt första?

2010-06-09 @ 17:48:14
Postat av: Jennie

Det var så kul o träffa dej Matilda, ni e så mysiga allihop:Dkramkram

2010-06-10 @ 16:25:31
URL: http://itsgoodtodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se