First Day of Spring

Japp idag är det officiellt vår. Härligt!
Idag ska det bli 20 grader och sol och jag ska snart åka upp till Saratoga och träffa Josefin och en annan au pair från Thailand. Vi ska gå runt där, ha picnic i parken och köpa glass. Ska bli riktigt trevligt!
Sen ska jag på min äldstas piano uppvisning och efter det blir det bio.


Så hör jag inte av mig igen så vet ni varför. Hoppas ni njuter er lördag!

PS. Det blev några tårar igår. Men sen kom min värdmamma upp och jag tog en paus och såg på "NYC Housewives". Trevligt!
Men oj vad grejer jag har. Jag visste att jag hade mycket kläder och saker och att jag samlar på mycket. Men inte såhär mycket. Hemma samlade jag på mycket men då behövde jag ju inte flytta på det. Nu ska jag få med mig allt hem. Förstår inte hur det ska gå och då tar ju ändå mamma och pappa med sig tre resväskor hem med saker. Men trots det förstår jag inte hur det ska gå. Haha! Ska försöka att vara lite hård och slänga onödiga saker. Vi får väl se hur det går. Gick ganska bra igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se