Lång dag och nu tv kväll

Det har varit en lång dag. Har jobbat i stort sett hela dagen.
Var ledig lite på morgonen och då åkte jag med min värdmamma och lämnade killen på skolan, sen åkte vi til tjejerns skola där jag även lämnade min värdmamma så hon kunde träna. Sen åkte jag och tränade och efter det åkte jag och hämtade min värdmamma och den minsta. Ja, så är det att bara ha en bil. Det fungerar, för en kort tid.

Nu är jag riktigt trött! Hoppas innerligt att barnen uppför sig i helgen och att de inte blir sjuka. Alla går runt och snörvlar. Vill inte bli smittad.

Nu ser jag på Grey´s Anatomy och sen blir det Private Practice. Sen blir det sängen.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt blogg :)

NY skulle jag vilja åka till någongång i mitt liv :)

2010-03-05 @ 07:19:45
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se