Skypedejt

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår. Men jag jobbade hela dagen. En lång sådan då jag hade sjuka och trött barn. Men en liten tur i friska luften fick vi. Så skönt! Igår var det verkligen vår. Vi ritade på asfalten osv.
Mitt humör var inte på topp igår då jag själv känner att en förkylning är på gång. Går och småäter hela tiden då det känns så bra i halsen.

Igårkväll träffade jag två svenska au pairer på Starbucks, Johanna och Desiree. Trevligt!

Nu har jag precis skypat länge med min syster. Planerat Los Angeles, längtar såå mycket!! En liten pratstund med mamma och pappa fick jag också.

Nu ska jag äta lunch och sen är det dags att jobba.

Kommentarer
Postat av: Marieke

Hur mycket får du städa när det gäller barnen? fick en match där det stod att jag skulle hålla ordning i huset vilket inte tillhör uppgifterna som aupair enligt min mening.. tacksamför svar :)

2010-03-11 @ 21:44:54
Postat av: malin

Hejhej!



vrider man fram/tillbaka klockan till vintertid och sommartid i usa? :O

2010-03-11 @ 23:40:25
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: mandy - au pair in Seattle

Hej hej! Hur långt ifrån NYC ligger Albany? Jag har en lite rolig fråga:p det är nämligen så att jag och min kompis tänkte åka till NYC i slutet av juni och det är samtidigt som Eclipse premiären är... Jag tänker att det kan va svårt att få premiär biljetter mitt inne i NYC, men kanske lite lättare om man åker ut från stan, typ en timma med buss/tåg. Vet du något ställe dit det skulle va lätt att åka? Hahha lite knäpp fråga kanske men bor man i Seattle har man noll koll på östkusten ;)

2010-03-12 @ 00:04:11
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se