3 soppsackar med klader

Hur mycket klader kan man samla pa sig pa tva ar?
Ja, en hel del fick jag erfara idag nar jag tog ut ALLA klader fran garderober och lador. Forstod inte hur jag skulle fa ner alla klader i vaskor och kartonger. Holl pa att bryta ihop nar min vardmamma kom till min raddning. Hon ar bra pa att rensa och fick mig att slanga en hel del. 3 stora svarta soppsackar med klader fick vi ihop. Herregud!
Lite fajt hade vi allt om vad som skulle slangas och sparas, mest pa skoj men min 6 aring sa: "sluta braka, lat henne ta med sig hem vad hon vill". Sa sot!
Det var svart att slanga klader men nu kanns det bra och jag ar sa tacksam for min vardmamma att hon hjalpte mig. Annars hade dessa saker akt med hem till Sverige, det hade varit mycket pengar och vikt.
Idag har jag aven fixat med hej da presenter, berattar senare vad det ar. Pa kvallen hade jag lite kalas for tva av mina barn. Killen fyllde ar nar jag var och reste och 6 aringen fyller ar en vecka efter att jag har akt hem sa de fick presenter och vi sjong och at cupcakes. Kul!
Jag har varit har nar killen fyllt 3, 4 och 5 ar. Kan inte fatta det!
Nu maste jag sova! Jag och min vardmamma borjade titta pa filmen "Man som hatar kvinnor". Sa kul att se alla svenska skadespelare, hora svenska och se engelsk text. Sa kul!
Vi hors! Detta kommer bli en hektisk vecka! Bast att fa lite somn...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, fin blogg ! Jag har lite frågor som jag hoppas du kan svara på (:



1. Väljer man innan man åker till USA vilket collage man vill gå på och vilka kurser man vill läsa?



2. Vilken tid på året tycker du är bäst att åka? Jag menar med tanke på tiderna man kan söka till college. För jag tänkte åka i början av sommaren när jag har slutat trean.



3. Hur fick du ihop dina 200h barnpassning?



4. Har du träffat folk sen du kom till USA som du inte kände innan och börjat umgås med dom? (svenskar)



tack på förhand :D

2010-09-13 @ 13:59:51
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

ha en trevlig måndag! allt bra med dig?

2010-09-13 @ 14:18:18
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh! måste vara otroligt roligt att åka till USA och vara au pair! :)

2010-09-13 @ 14:33:25
URL: http://missci.blogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-09-13 @ 14:41:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se