Ett smakprov pa resan

Har kommer nagra bilder fran min underbara resa. Resten kommer nar jag kommer hem till Sverige. Bara 10 dagar kvar. Laskigt! Skriver mer om alla kanslor infor det en annan dag.
Idag ska jag mysa med min lilla tjej!


New Orleans


Texas


Ridning i Lake Powell




bild fran hela resan!




Grand Canyon




Vid limon som tog oss till EMMYGALAN!


Jag pa roda mattan!


Jag med min blivande stjarna!


Det finns sa mycket bilder. Men har var nagra. Resten laddar jag upp nar jag kommer till Sverige!


Kommentarer
Postat av: Petra

Guuud vad härligt att få åka på en sådan resa! Fina bilder! Besökte själv LA i juli och vill fort tillbaka till USA. Hoppas också du berättar historien om hur du hade möjlighet att gå på Emmys och vad som hände där! :)

2010-09-09 @ 17:06:02
URL: http://peekstyle.com
Postat av: Isabella

Hej det verkar som om du har det toppen i USA! Jag funderar själv på att börja jobba som au pair, men hur är det? Vilket företag arbetar du hos? Och när började du söka in. Jag tänkte söka efter studenten (går i 2an nu)... Hade du 200 barnvaktstimmar då du sökte och hur lyckades du få ihop alla dem? Och sista frågan jag kan komma på nu, var du bra på engelska innan du reste??

Det skulle vara jättebra om jag fick svar på dessa frågor! För det verkar vara underbart kul att åka iväg som au pair!

Isabella

2010-09-09 @ 17:24:48
Postat av: Martina

Guud vad jag längtar efter o få se alla dina bilder sen, Mathilda! :)

2010-09-09 @ 19:26:58
Postat av: Cecilia

Jag älskar din blogg!



Är så glad att du börjat skriva efter uppehållet! Kommer du fortsätta blogga när du åk hem?



:)

2010-09-09 @ 22:27:48
URL: http://aupairis.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gillar verkligen din blogg mathilda. Jag är själv au pair sedan 6 veckor tillbaka i Philly. Och din blogg har faktiskt hjälpt mig enormt mkt:)

Din sista månad verkar har varit super, funderar också på att göra nån sån resa i slutet av året, men jag undrar lite vad det var för något du åkte med och hur mkt det kostade?:)

2010-09-11 @ 16:22:21
Postat av: Lotta

fint skrivet tycker ja faktiskt

2010-12-03 @ 12:43:25
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se