Hemma

Nu är jag hemma. Det känns konstigt och jag vill vara på två ställen samtidigt.

Det var jobbigt att säga hej då. Jag grät och på flygresan förstod jag att jag lämnade allt och då började jag gråta. Usch, så jobbigt! Vill bara krama om mina barn. Det jobbigaste är att jag inte vet när jag kommer få göra det nästa gång.

Hade en skön men lång flygresa. Satt i en exitrad så jag hade gott om benutrymme. Skönt!
Var kul att komma hem. Pappa och jag åkte och spelade golf. Kul!

Ska ha en skön och slapp vecka nu innan jag tar tag i jobbsökandet. Känns konstigt att inte riktigt veta vad man ska göra.  

Nu är jag så trött efter att ha varit vaken sen lördagmorgon och håller på att somna framför skärmen. Så nu blir det sängen.

God natt!

Ps. Mitt mål var att lägga upp bilder från resan imorgon men mina minneskort fungerar inte så det måste jag fixa.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hejhej! Måste bara börja med att säga att din blogg är jättebra! Vill själva åka som aupair när jag tagit studenten, så nu undrar jag hur du fick kontakt med din familj? Genom EF eller liknande eller på egen hand? :)

2010-09-19 @ 21:40:58
URL: http://johannautanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se