Lite tankar

Sitter här hemma i soffan just nu. Sitter och tänker lite.
Det är några som har förberett en men ändå kan man faktiskt inte tänka sig hur det kommer kännas att komma hem. Det är underbart att komma hem och få träffa sin familj igen. Men jag har inget jobb och många av mina vänner bor inte här längre.
När jag var hemma över jul var alla hemma och det hände alltid saker.
Jag saknar USA där det alltid hände något och mina vänner var nära. Jag saknar min värdfamilj, jag saknar barnen jättemycket. Jag vill bara krama om dem.

Det är en stor omställning. En omställning man inte är beredd på. Men jag gissar att det kommer bli bättre med tiden. Det tar sin lilla tid att vänja sig vid allt.

Nu ska jag packa upp och fixa lite i mitt rum. Sen får vi se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-21 @ 13:22:53
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se