Lite Au pair frågor

Har fått några frågor som jag tänkte svara på.


Anonym: Hej! Vad kul för dig att du är tillbaka hos din värdfamilj! Jag ska tillbringa hela sommaren hos min värdfamilj, saknar de så! Har din värdfamilj någon ny au pair? hur är det såfall att vara där samtidigt som henne?
Njut av tiden i NY! :)

Svar: Det var underbart att hälsa på min värdfamilj! Jag hoppas att du får likadant när du besöker din! Min värdfamilj har ingen ny au pair, vilket jag tyckte var skönt. Riktigt skönt! Men under min au pair tid så kom familjens förra au pair och hälsade på. Jag trodde det skulle vara jättejobbigt och var nervös och orolig innan. Men när hon väl kom gick det jättebra, vi kom bra överrens och hade jättekul tillsammans med barnen och vi hittade även på saker tillsammans bara vi två.
Ha det så jättebra i sommar!



Anonym: Hej! Hur fick du jobbet som au pair? Hade du körkort, och vet du om det är ett krav? :)
Tack! /emma

Svar: Hej Emma! Jag fick jobbet som au pair genom organisationen Cultural Care Au pair. Ja, jag hade körkort och det är ett krav att man ska ha det innan man kan åka. Lycka till!


Har jag missat några frågor eller har ni frågor som jag inte har besvarat i frågelådan så fråga på. Jag svarar gärna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se