Sista dagarna i USA

Tiden gick alldeles för fort och helt plötsligt var det bara ett par dagar kvar.
Bakade chocolate chip cookies med den minsta tjejen.

 



Jag var barnvakt den sista helgen åt all fyra barnen. Vi åkte till Build a bear så alla barnen fick göra en varsin nalle. De följde också med mig när jag köpte några julklappar.
På kvällen hade vi filmkväll och myste. Resten av helgen blev det lek, mys, spel osv. Det var mycket jobb men samtidigt helt underbart att få spendera tid med mina älskade barn.





Sen kom dagen då det var dags att åka hem igen. Jättejobbigt som alltid!
Min värdmamma skjutsade mig till flygplatsen och innan hade vi lunch på "Cheesecake factory". Så gott!


Avocado eggrolls




Red velvet cheesecake

Min resväska vägde precis så mycket som den får väga. Vilken tur!
Tur hade jag också när det kom till mina flygresor på hemvägen. Allt funkade, allt var i tid och min väska försvann inte.

Hade haft tre helt underbara veckor hos min Amerikanska familj!





Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, ville bara ställa en liten fråga :) känner du ofta som en "hemlängtan" till USA och din värdfamilj? :)

Ville också säga att din blogg är jätte bra och efter att ha läst din blogg från början till slut har jag blivit super sugen på att åka som au pair!

2011-12-13 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se