Redo for NYC

Dagen idag har varit mycket bra. Tog oss ut i snoyran och akte till shoppingscentret for pretzels och hoppborg. Kom hem och det blev lek ute i snon. Jag har som vanligt lika kul som barnen!
Kvallen bjod pa brasa och tacos.
Sen svangde jag forbi Jessika for att saga hej da. Dar var aven Marielle, Malin och Jessikas nya au pair Angelica.
Mycket skratt blev det! Vilka harliga tjejer det ar!

Nu ska jag gora mig redo for sangen. Imorgon aker jag och min vardmamma till NYC. Ska bli sa harligt att fa kanna den atmosfaren igen.








Jessika och Marielle!


Marielle och Malin!


Jessika och jag!

Hoppas ni far en bra helg!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se