Saturday

I dag har det varit en bra dag.
Var och tittade nar de tva minsta hade fotbollstraning pa morgonen. Sen akte jag och min vardmamma till mallet med de tva aldsta.
Kom hem och at middag. Tande aven brasan. Sa mysigt!
Nar barnen somnat sag jag och min vardpappa pa en film som han hade hyrt.
"Let me in", som ar baserad pa den svenska romanen "Lat den ratte komma in". Pa framsidan stod det att den var det basta rysaren pa 20 ar och jag som har sett typ 3 skrackfilmer i mitt liv blev lite radd. Men filmen var bra och inte alls sa laskig som jag hade trott.
Men innan vi sa god natt sa mina vardforaldrar att blev jag radd nere i kallaren var det bara att jag kom upp till dem. Sa snallt! Men det ska forhoppningsvis inte behovas.
God natt!







Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv, Kan verkligen tänka mig det! Det ska jag göra:)

Kram!

2011-02-20 @ 18:16:39
URL: http://amandael.blogg.se/
Postat av: Celma

HAHAHA. Jag vet att de antagligen inte menade så, men det lät som om du skulle gå och lägga dig i deras säng precis som barnen när de blir rädd :) Deras stora barn ;)

2011-02-20 @ 21:40:28
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul för dig att du är tillbaka hos din värdfamilj! Jag ska tillbringa hela sommaren hos min värdfamilj, saknar de så! Har din värdfamilj någon ny au pair? hur är det såfall att vara där samtidigt som henne?

Njut av tiden i NY! :)

2011-02-20 @ 23:05:09
Postat av: Anna

Hej :)

Jag är ganska säker på att jag funderat klart om vad jag vill göra med mitt liv, haha

tänkte höra med dig om tips för att komma till NY?

jag kan tänka mig aupair, något företag du kan rekommendera?

Ha en fin dag!



Maila om du får tid över mellan allt barnlek :) Kram! / Anna

2011-02-22 @ 01:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se