USA - Home sweet home ♥

Nu ar jag framme. Det kanns lite konstigt men ocksa precis som vanligt. Barnen vantade pa mig pa flygplatsen med en valkommen hem skylt. De studsade upp och ner nar de sag mig och deras gladje visste inga granser. Vill aldrig glomma deras lyckliga leenden. Hela kvallen blev det manga kramar och de visade mig alla deras nya leksaker. Alla ville ha mig, helst samtidigt. Onskade att jag kunde dela mig i fyra delar.

Ah alskade barn. Det ar underbart att vara har igen och kunna krama dem. Idag blir det lek for hela slanten.

Vi hors sen lite senare!

Ps. Att se skylinen over NYC nar jag landade var obeskrivlig. Solen sken, himlen var bla och jag kande mig sa lycklig!!

USA - Home sweet home ♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhh låter jättehärligt! Hoppas att du får en bra vistelse.

2011-02-18 @ 13:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se