Året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj, en massa saker. Gick på röda mattan. Reste och upplevde en mängd olika saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nja, hade inga nyårslöften. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej.
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du?: USA, Kanada, Sverige, Norge och Estland.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Min värdfamilj.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 17 september, sista kvällen med min värdfamilj. Kommer även minnas 19 juni, Det kungliga bröllopet.
8. Vad var din största framgång 2010?: Jag fullföljde mitt år som Au pair, jag fick ett jobb. 
9. Största misstaget?: Hm, gjorde inga stora misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ett antal lunginflammationer och bihåleinflammationer.
11. Bästa köpet? Biljetten till Emmygalan.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Resor!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Alla underbara människor jag träffat och allt jag upplevt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Bad Romance, Love the way you lie, mfl.
15. Är du gladare eller ledsnare nu jämfört med tidigare i år?: Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Kan inte komma på nåt...
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Brytt mig om småsaker.
18. Hur tillbringade du Nyår?: Med underbara vänner i Tallinn.
19. Blev du kär i år?: Nja.
20. Favoritprogram på TV?: Gossip Girl, One tree hill, Grey´s Anatomy.
21. Bästa boken du läste i år?:  Twilight.
22. Största musikaliska upptäckten?: Bon Jovi.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Tid med underbara människor.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Nej.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Firade med värdfamilj och vänner. Mysig och bra dag!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Nej tror inte det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Mycket leggings.
29. Vilken kändis var du mest sugen på?: Alla :)
30. Vem saknade du?:  Halva året min familj, andra halvåret min värdfamilj.
31. De bästa nya människorna du träffade? Josefin, som kom som Au Pair och förgyllde min tid i USA. Alla andra au pairer, människorna på resan och mina nya härliga arbetskamrater.
32. Hur ser det nya året ut?: Jobb och resor!


Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

hur var det att vara au pair?

funderar på att bli det!

2011-01-09 @ 15:26:40
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se