Graduation

För ungefär ett år sedan fick jag vara med om en Amerikansk graduation. En tjej som jag kände skulle ta studenten så jag fick följa med hennes familj och titta. Så coolt! Det var precis som i filmerna! Jag satt och log hela tiden, det var så amerikanskt. Så himla häftigt!


Alla studenterna. Killar i rött, tjejer i vitt.




I slutet kastade de upp hattarna i taket!


Jag fick, till min stora glädje, äran att prova hatten.


Mina presenter till hon som tog studenten. Såklart med lite inslag från Sverige.

Kommentarer
Postat av: Veronika-au pair i New York

Tack för svaret om visum! Ja jag får ta tag i det tidigt, att boka tid på ambassaden och fylla i alla papper och så. Var det något med ansökningarna som var svårt att fixa från USA, nåt som du behövde hjälp med från sverige som kan vara bra att veta? Nåt annat jag bör tänka på med visumpapper, ambassadtid etc?



Det blir San Fran i fyra dagar, i juli! :) Ha det bra, kram!

2011-06-20 @ 06:35:49
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se