250 dollar smink

Haromdagen var jag och shoppade en kvall och gick sen aven pa bio.
Blev inte sa myckt shopping som jag hade hoppats. Hittade tva trojor men trodde jag skulle shoppa mycket mer. Men det ar ju bra for planboken i alla fall.

Att ga in pa "Sephora" var inte bra for planboken. Kopte en massa ID smink och val framme vid kassan blev summan 250 dollar. DOLLAR! Trodde inte mina oron. Fick tomma hela planboken. Helt allvarligt, planboken var helt tom efterat. Sminket maste gora underverk!
Fast far tanka att hade jag kopt allt hemma hade det gatt pa dubbelt sa mycket. Sa aven om det blev dyrt sa blev det billigare.

Sa shoppingen bjod inte pa mycket klader, men daremot pa mycket smink.

Nojd ar jag anda. Vill inte shoppa bara for shoppandets skull!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Mathilda! inte första gången jag skriver till dig för att få svar på endel frågor jag har. Så nu äntligen har jag en till om det är ok?! ;)

Kan du berätta hur det gick till på intervjun du var på, frågorna. hur var de engelska frågorna mm.. vem var det som ledde intervjun..



Fyller 18 år nu till hösten, och är så grymt sugen på att åka ivåg efter studenten! :D



Din blogg äger btw! Har följt dig från första början!

// Hanna

2011-03-06 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se