Helg

Sa gar jag in i sista helgen har i USA. Pa mandag bar det av hemat.
Ska verkligen njuta i helgen. Idag ska jag umgas med barnen, har redan gjort det hela morgonen men mer ska det bli. Ska aka och ata lunch med mina aldsta flickor snart och sen ska vi till ett stalle dar man kan gora egna armband och halsband. Kul! Ikvall ska jag och mina vardforaldrar ut och ata middag. Det ska bli trevligt och gott!

Nar jag tanker pa att jag ska aka hem kanner jag att det ar sa mycket jag vill ata innan jag aker. Haha!
Jag och min vardmamma var och handlade mat haromdagen och skrattade at allt jag vill hinna ata under sa kort tid. Men vi kopte pa oss en hel del sa det blir att ata hela helgen lang. Inte mig emot!

Hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se