USA besöket

Gjorde en massa saker i USA. Vissa saker har jag redan skrivit om men här kommer lite bilder.
Lek i snön blev det mycket av. Jag hjälpte även min värdmamma med att organisera lite, bland annat lite garderober och källaren. Det blev såå bra!




Tog tyvärr inte en bild på hur det såg ut före men det var en stor röra.




Delen i källaren där barnen leker fick sig en ordentlig makeover. Resulatet blev superbra!
Jag önskade att jag var barn och kunde leka där!





Det svenska spelet "Mix Max" som jag gav i julklapp spelade vi. 


Barnen älskade att skratta åt de roliga figurerna de fick.










Finns det något godare att äta till lunch? Bagel med tonfisksallad!


Jag på middag med mina värdföräldrar.


Jag tog en rätt med stora räkor, spenat och klyftpotatis. Jättegott!


Min älskade Coolatta!


På väg till flygplatsen för att åka hem!



Älskade USA, see you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se