Lite uppdatering

Kor en liten snabb uppatering.
Dagarna gar i ett har och jag njuter verkligen av att vara tillbaka.
Ser verkligen fram emot helgen. Imorgon ska vi fira Thanksgiving for min skull da jag missar nar den ar pa riktigt. Sa lite slakt kommer upp for att fira den. Jattensnallt och det ska bli sa kul att traffa dem igen.
Pa sondag aker jag och min vardmamma till Boston over dagen. Ska bli jattemysigt!

Det ar underbart att fa umgas med barnen igen. De har vuxit en del och det ar sa mysigt att fa kramas och busas ihop igen. Att fa lasa god nattsaga och mysa med den minsta tjejen ar otroligt mysigt och nagot jag verkligen har saknat. Hon kan ocksa saga hela mitt namn nu och det ar sa kul att hora.
Att fa se deras ansikten skina upp nar man kommer varmer sa mycket. Det ar sa manga sma saker som jag hoppas att jag kommer minnas lange. Sma saker som de sager och gor. Mina alskade barn.

Nu ska jag njuta av tystnaden. Barnen sover och vardforaldrarna ar ivag pa middag.
Tankte forst bjuda pa nagra bilder.


De forsta dagarna bjod pa sno










Halloween bilderna kommer nar jag ar pa svensk mark igen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Jag har sträckläst din blogg sedan igår. Det tog nååågra timmar :D Gah, jag blev så himla sugen på att åka utomlands för några månader eller år!

Hoppas du har det bra där borta och att du fortsätter uppdatera. Det är verkligen kul att läsa om dina äventyr.

Kramar från Finland!

2011-11-07 @ 22:54:43
Postat av: Tove

Hej! Jag heter Tove och arbetar på en hemsida med fakta om au pair-resor och undrar om du har lust att svara på några frågor om hur det är att vara au pair och vad man kan förvänta sig? Detta skulle i så fall läggas upp på hemsidan aupairfakta.se som en personskildring om hur det är att vara au pair så att andra kan läsa om dina upplevelser. Skulle vara roligt om du ville vara med!

Svara i så fall till min mailadress.



Mvh //Tove

2011-11-13 @ 23:46:20
URL: http://www.aupairfakta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se