Au pair möte

Var och pratade på ett au pair informationsmöte häromdagen. Tycker det är så kul! Kommer själv ihåg hur nervös och förväntansfull man var när man gick på en sånt möte. Och jag tycker det är så kul att prata om mitt år och inspirera andra.
När jag pratar om mina år som au pair längtar jag så mycket till det livet. Det är så svårt att föklara men jag hade två helt underbara år i USA. Det gick upp och ner såklart men jag har fantastiska minnen därifrån.

Lade upp en packingslista. Hoppas ni får lite hjälp av den.

Såg också att jag fått en fråga från Linnea om man kan gå in gratis i alla hotell i Las Vegas. Det kan man, det kostar ingenting att gå in på hotellen.

Hoppas ni får en fin helg!


12 dagar kvar till USA!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! Jag är jättesugen på att åka som au-pair, och jag undrar hur du har gått till väga? Det är ju rätt dyrt att åka via en förmedling, dock så får man ju support och hjälp med att fixa visum osv.. jag har inte heller mycket erfarenhet.. har du några tips på hur jag ska göra?

Svara via mail tack :)

Mvh Sofia

2011-11-05 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se