Letters

Mejl, facebook och allt i all ära men inget slår att få ett mejl adresserat till sig i posten.
Under mina två år trillade det in mejl från familj och vänner. Inte bara vid jul och födelsedagar utan även då och då.
Att få ett handskrivet brev gör hela ens dag.
Så ett tips till er som har någon vän i USA eller någon annanstans i världen. Skriv ett brev och skicka iväg det. Det kommer att betyda så mycket! Vid jul eller födelsedag men gör det gärna också när de inte förväntar sig det.
Ett litet brev som ger mycket glädje.


Mina brev som jag fick när jag var i USA.


Kommentarer
Postat av: Malin

Men vilken underbar blogg du har!

Vet precis vad du menar med att få ett "rikitgt" brev! Haha jag blir löjligt glad när ett vykort dimper ner i brevlådan =)

2011-09-18 @ 12:57:33
URL: http://lifeinengland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se