Hello!

Här har jag inte hängt allt för ofta. Ser att det fortfarande är en mängd besökare varje dag och även flera har kommenterat att ni vill att jag ska blogga mer. Till er vill jag bara säga FÖRLÅT!!!
 
Kan berätta att jag för två veckor sen var och hälsade på min värdfamilj. Så kul att få se dem igen, barnen har växt ännu mer. Det känns verkligen som att komma hem när man kommer dit. Underbar känsla! Det blev bara en kort vistelse på lite mer än en vecka men jag är så glad och tacksam att jag ens kunde komma på besök nu i sommar. Det var underbart sommarväder med 30 grader och sol nästan varje dag. Så härligt och jag njöt av att få leka och mysa med mina barn.

Innan jag åkte hem spenderade jag två dagar i min absoluta favoritstad: New York City!!!




















Kommentarer
Postat av: sara

Vart var de du bodde i USA ??:)

2012-08-20 @ 09:45:03
Postat av: madde

en liten rolig fråge: fanns det osthyvlar i usa? har hört att det är ovanligt utanför norden :O :)

2012-08-22 @ 15:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se